Strony

niedziela, 8 stycznia 2012

Zimowa zabawa!!!!!

Witajcie opowiem wam jak Majlo przed świętami szalał na śniegu.Więc rano padał śnieg i Majlentis łapał go,to wyglądało przeuroczo.Gdy pojechałam do szkoły Majlo pewnie szalał jak nigdy,a gdy przyjechałam szalałam z nim.Biegałam z nim i rzucałam w niego śnieżkami.Próbowałam robić Majla ze śniegu,ale on cały czas zabierał mi śnieg i uciekał.Aż w końcu znalazłam sposób gdy przybiegał do mnie to rzucałam mu śnieżkę gdzieś indziej i tak udało mi się skończyć Majluśka ze śniegu.A teraz fotki Majla ze śniegu.Niestety nie udało mi się cyknąć fotek prawdziwemu Majlowi,ale ważne,że chociaż napisałam co wyprawiał na śniegu,dam jakieś inne jego zdj.
To ten Majlo ze śniegu!!!

























I fotka Majla.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz