Strony

wtorek, 31 stycznia 2012

Spacer!!!

Witam,wczoraj też byłam z Majlusiem na spacerze.Byliśmy na boisku,w lesie obok boiska,na drodze polnej i przed lesem obok drogi polnej.Na boisku i drodze polnej ćwiczyliśmy DogTrekking.W lesie obok boiska chodziliśmy sobie,a w lesie obok grogi polnej widzieliśmy sarny.Nikestety nie zrobiłam zdjęć sarnom bo były za daleko,ale je widziałam.Najpierw myślałam,że to idą jacyś ludzie,a potem obróciłam się a to sarny przebiegały.Dobrze,że Majlo ich nie widział bo by je pogonił.Zrobiłam zdjęcia ze spacerku.



Niestety zdjęcia ze spacerku będą jutro w tym poście.

Pozdrawiamy Asia & Majlo.

1 komentarz:

  1. Ale Majlo jest piękny ;** Szkoda ,że nie miałaś okazji z fotografować sarny ;/ Zapraszam do mnie ;)
    http://baja0799-pamietnikksiezniczki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń