Strony

wtorek, 31 stycznia 2012

Spacer!!!

Witam,wczoraj też byłam z Majlusiem na spacerze.Byliśmy na boisku,w lesie obok boiska,na drodze polnej i przed lesem obok drogi polnej.Na boisku i drodze polnej ćwiczyliśmy DogTrekking.W lesie obok boiska chodziliśmy sobie,a w lesie obok grogi polnej widzieliśmy sarny.Nikestety nie zrobiłam zdjęć sarnom bo były za daleko,ale je widziałam.Najpierw myślałam,że to idą jacyś ludzie,a potem obróciłam się a to sarny przebiegały.Dobrze,że Majlo ich nie widział bo by je pogonił.Zrobiłam zdjęcia ze spacerku.



Niestety zdjęcia ze spacerku będą jutro w tym poście.

Pozdrawiamy Asia & Majlo.

niedziela, 29 stycznia 2012

Niedzielny spacer!!!!

Dzisiaj z Majlem też wybrałam się na spacer.Byliśmy na polnej drodze,boisku i na początku lasu.Na boisku zrobiliśmy małą rundkę DogTrekkingu.W lesie spacerowaliśmy sobie i Majlo tropił w śniegu i trawie.Znaleźliśmy mur z cegieł,Majlo nie tracąc okazji wskoczył na niego i zaczął tropić.Potem była wysoka trawa Majlo wsadził w nią głowę i znalazł dziurę.Byliśmy także na górce z liści w lesie.Zrobiłam zdjęcia.Oto niektóre z nich.
Zdjęcie na boisku.
 Majlo na murze.
I inne zdjęcia.

Pozdrawiamy Asia & Majlo.

Spacerek po ogrodzie i kumpel!!!!

Wczoraj z Majlem także byliśmy na spacerku po ogrodzie.Chodziliśmy i bawiliśmy się.Znaleźliśmy sobie bazę za wielkimi krzakami.Często się w niej howaliśmy,a Majlo nosił tam swoje patyki,znalazł także marchewkę w trawie.To była super zabawa.Na tym ogrodzie mieliśmy blisko do kumpla Majla,jego kumpel to labrador Atos(także sąsiad Majla).Tak słodko się wąchali i do siebie piszczeli.Mam zdjęcia.Oto one.
Majlo w stosie liści.
Na tym zdjęciu chyba coś znalazł bo podnosi łapkę.
I Majlo w naszej bazie za krzakami.
A teraz zdjęcia Majla i Atoska.
Pozdrawiamy Asia i Majlo.

Gwiazda na lodzie!!!

Hej,już parę dni nie pisałam,ale dzisiaj to nadrobię.Wczoraj z Majlem znaleźliśmy na polu wielką mocno zamarzniętą kałużę,i ślizgaliśmy się po niej.Było super.Majlo świetnie się ślizgał.Zrobiłam super zdjęcia to one.
I Majlo ze mną.
Pozdrawiamy Asia i Majlo.

czwartek, 26 stycznia 2012

Opanowaliśmy komendy!!!

Serdecznie witamy,razem z Majlem opanowaliśmy dwie nowe komendy!!!:)<333Wczoraj wieczorem zaczęliśmy ćwiczenia komendy zdechł pies(połóż się na plecy),a dzisiaj komendę turlaj się.Świetnie mi się pracowało z Majlentisem.Nagrałam filmik jak się turla i zrobiłam zdjęcia.!!!Oto one.
Najpierw zdjęcia.
I filmik!!!!

video
Życzymy miłego oglądania naszych postępów.
Pozdrawiamy Asia i Majlo.

Domek Majla!!!

W tym poście pokaże wam i opisze domek Majluśka.Majlo też ma swój domek tylko,że mniejszy.Jego domek jest koloru:jasny brąz,ma tam 2 pokoiki sypialnie(tam śpi)i ganek(przez ganek wchodzi się do sypialni).W sypialni ma okienko i otwierany dach.Na jego domku jest drewniana kość,a na kości napisane Majlo!.Ten domek własnoręcznie robił mój tato i kość też.Majlo uwielbia swój domek nawet w dzień lubi tam poleżeć i przebywać,lubi też siedzieć na dachu.Ok teraz fotki jego domku.
To domek Majla.
Ganek i wejście do sypialni.
I kość na domku Majla.
Majluś i jego domek.
                                                        Piszcie komentarze.
Pozdrawiamy Asia i Majlo.

środa, 25 stycznia 2012

Dwa spacery!!!!

Cześć,dzisiaj z Majlem wybrałam się na spacer.Na 1 spacer wyszliśmy gdzieś o godzinie 9.40,a wróciliśmy o 10.24,a na drugi spacer wyszliśmy gdzieś o 12.55 i wróciliśmy o 13.50.Więc razem w terenie byliśmy prawie 2 godziny.Byliśmy na boisku obok lasu i na drodze polnej do lasu.Było super ja i Majlo ćwiczyliśmy dogtrekking i sztuczki np.siad,łapa,piątka.To była niezła zabawa.Majlo też bardzo dużo tropił.Biegaliśmy i bawiliśmy się.Zrobiłam dużo zdjęć i nagrałam filmiki(filmiki w innych postach).Ok,a teraz zdjęcia.
Majlo na boisku obok lasu.
A to nasze boisko i las.
I inne zdjęcia.
Znaleźliśmy także ślady sarny i dzika.Oto one.
Ślad dzika.
Ślad sarny.
Do tych śladów nie mam pewności,ale może dobrze napisałam.
Pozdrawiamy Asia i Majlo.

wtorek, 24 stycznia 2012

Zimowy spacerek!!!

Dzisiaj,koło 16.00 wybrałam się z Majlem na spacer.Ćwiczyliśmy trochę dogtrekking.Spacerowaliśmy na boisku obok lasu.Na spacere było ciepło i śnieżnie,ciepło bo świeciło słońce,a śnieżno bo był śnieg.Tym razem udało mi się zrobić zdjęcia ze spacerku.Bo wczoraj nie wyszło.Majlo na spacerze dużo tropił.Więc większość zdjęć będzie jak tropi.Ok a teraz zdjęcia.
To zdjęcia jak Majlo tropił.


I inne zdjęcia bez tropienia.
I uszko rozwiewa!!Słodko<333:)
To tyle na dzisiaj do następnego postu.Jutro z Majluśkiem też idziemy  na spacer.
Pozdrawiamy Asia i Majlo.

poniedziałek, 23 stycznia 2012

Spacer(niestety bez zdjęć)

Witam,dzisiaj z Majlem byłam na spacerze niestety nie udało mi się zrobić z niego zdjęć.U nas śnieg stopniał i jest tylko parę górek.Ale wieczorem znowu zaczął padać więc może będzie go więcej.Na spacerku Majlo chodził grzecznie przy nodze,tylko niekiedy się ciągnął.Zamiast zdjęć z dzisiejszego spacerku dam inne zdjęcie.Może jutro wybierzemy się na drugi spacer.
Pozdrawiamy Asia i Majlo.

sobota, 21 stycznia 2012

Nowy zimowy filmik!!

Witam przepraszam,że nie pisałam przez te parę dni ale byłam u koleżanki,a potem nie miałam pomysłu na post.Dzisiaj zaprezentuje wam nowy zimowy filmik z Majlentisem.Oto on.
video
Życzymy miłego oglądania.
Pozdrawiamy Asia i Majlo.

wtorek, 17 stycznia 2012

Zimowy komiks!!

Ten post będzie poświęcony opublikowaniu komiksu mojego autorstwa o Majlu pod tytułem:,,Zimowy trop".
Ten komiks jest o tym jak Majlo tropi i znalazł coś co widzi na co dzień.A więc to komiks.


Jeśli chcecie zobaczyć ten komiks w większym rozmiarze wejdźcie w ten link na dole:
http://img259.imageshack.us/img259/8551/beztytuumgl.png
Piszcie w komentarzach czy fajny i czy się wam podobał.
Pozdrawiamy Asia i Majlo.

poniedziałek, 16 stycznia 2012

Odpoczynek zawsze w ciepłym!!

W tym poście napisze jak piesek powinien odpoczywać po zimowej zabawie na dworze;).Niektóre pieski mają na prawdę krótka sierść,dlatego taki piesek powinien odpoczywać zawsze w ciepłym po zimowej zabawie,ale nie tylko pies o krótkiej sierści musi musi mieć odpoczynek po zimowej zabawie w ciepłym.Także pies z dłuższą sierścią powinien odpoczywać w ciepłym domu najlepiej przy kaloryferze.Mój Majlo zawsze gdy przychodzę do domu po zabawie z nim przychodzi ze mną,aby się ogrzać.Także kundelek czy mieszaniec powinien i zasługuje na taki odpoczynek w domku,nie tylko rasowe psiaki.Ok,a teraz kilka fotek Majluśka jak odpoczywa w ciepłym domku.


To Majlo jak odpoczywa zawsze w legowisku lub na kocyku.
Pozdrawiamy Asia i Majlo!!!

Ferie z Majlem!!!

Witajcie,powiem wam szczerze,że ferie z Majlem zapowiadają się super!!!Napisałam ten post z lekkim opóźnieniem dlatego,że dzisiaj także szalałam z Majluśkiem.:)Jutro post będzie trochę wcześniej niż dzisiaj,a pojutrze trochę chyba później.Będą opóźnienia dlatego,że jadę do koleżanki i chciałam was poinformować o tych zmianach.Ok,a taraz krótko i na temat;).Zrobiłam Majlowi jak zawsze zdjęcia i nagrałam filmiki.:)No to teraz fotki.

 I odpoczynek po zimowej zabawie!!Jak zawsze w ciepłym!!
Pozdrawiamy Asia i Majlo!!!

niedziela, 15 stycznia 2012

Zimowy filmik!!!!

W tym poście będzie zimowy filmik z Majlem.Ten filmik jest filmikiem zimowym czyli jak mówi nazwa ze śniegiem.Ok teraz filmik!!!
video
Życzę miłego oglądania!!!
Pozdrawiamy Asia i Majlo!!!

Zimowy biały dzień!!!!

Cześć,dzisiaj znowu z Majlem szaleliśmy na śniegu,wyszliśmy koło godziny:10.00,Majlo wybiegł z domu,a ja zaraz za nim.Biegaliśmy i bawiliśmy się.Ja parę razy zjechałam na sankach,a Majluś za mną biegł.Zrobiłam fotki i nagrałam filmiki,aż komórkę miałam całą mokrą na szczęście nic się jej nie stało.Ok teraz fotki,bo filmiki w następnych postach.
Tu Majlo pewnie myśli-Co by tu porobić?Wiem potropię!!!

Tu pewnie krzyczy-Asia złapałem trop!!!!!
Za mną!!!!
  Ok może zrobię o tym komiks!!XDD
Pozdrawiamy Asia i Majlentis!!!!!!!


sobota, 14 stycznia 2012

Zimowa sobota!!!!!!!!

Witajcie w tym poście będzie opis i zdjęcia z zabawy Majla w śniegu.A więc dziś poszłam na dwór gdzieś o 12:25,robiłam kule ze śniegu i bawiłam się z Majlem:).Dotychczas nie było u nas śniegu ale spadł wczoraj w piątek 13.I dzisiaj zrobiłam fotki Majla w śniegu oto niektóre z nich;)!
Majlo w serduszku!!!!!!<<<3333
Majlo zajęty tropieniem!!!!!

I moje ulubione zdjęcie!!!!!!!!<33
To narazie tyle,do następnego postu!Prosimy o komentarze i
Pozdrawiamy Asia i Majlusiek!!!(Trzymajcie jeszcze kciuki za ten konkurs do gazety)!!