Strony

niedziela, 8 stycznia 2012

Pochodzenie i dzieciństwo Majla!!!

Majlo pochodzi z Chorzowa.Z tego miasta go wzięliśmy(kupiliśmy ale to nie ważne).Więc do jest chyba 150 km od mojego domu.Byłam tak zachwycona,że będę miała najlepszego przyjaciela.I dalej jestem.Dostałam Majluśa na urodziny.To było moje największe marzenie żeby dostać na urodziny pieska i się spełniło.Ok teraz o dzieciństwie mego pieska.Jak Majlo był szczeniaczkiem był bardzo energiczny(tak jak wszystkie beagle teraz też jest).Co chwile chciał się bawić.I bawił się:ganiał za piłeczką,gryzł gumowe kości i pluszaki.<33333Codziennie chodziłyśmy z nim na spacery,teraz tez chodzimy tylko rzadziej ze względu na pogodę.Majlo był wtedy nowym rekrutem w mojej miejscowości,prawie wszyscy sie pytali:o macie nowego pieska,jaka to rasa i jak się nazywa.:)Teraz Majluś ma rok nadal uwielbia się bawić,szaleć,chodzić na spacery i inne.A teraz fotki jak Majlo był szczeniakiem.
To zdjęcia jak Majlo był szczeniaczkiem.
Pozdrawiamy Asia i Majlo(Nie zapomnijcie trzymać za nas kciuków do konkursu)

1 komentarz: